Biežāk Uzdotie Jautājumi

Mēs zinām, ka jautājumi rodas vienmēr. Tāpēc esam apkopojuši atbildes uz tiem, kurus mums uzdod visbiežāk.

Kādas reklāmas iespējas piedāvā EHR Mediju Grupa?

EHR Mediju Grupa piedāvā plašu reklāmas risinājumu klāstu gan FM radio, gan digitālajā vidē. Mūsu piedāvājums ietver:

  • FM radio reklāmu – komercreklāmas, džingli, tematiskās rubrikas un sponsorēti formāti visos mūsu kanālos: EHR, EHR+, Radio SuperHits, Radio Latviešu Hiti un Retro FM Latvija.
  • Specprojektus – individuāli izstrādātas kampaņas, kas pielāgotas jūsu zīmola vajadzībām un radošajai koncepcijai.
  • Digitālās reklāmas iespējas – audio preroll reklāmas, baneri, Online Radio kanālu brendošana, kā arī reklāmas mūsu mājaslapās un lietotnē.
  • Sociālo tīklu kampaņas – satura veidošana un izvietošana TikTok, Instagram un citās platformās, kur aktīvi darbojas mūsu auditorija.

Mūsu komanda palīdzēs atrast efektīvāko kombināciju, lai jūsu ziņa sasniegtu gan radio klausītājus, gan digitālos lietotājus.

Kā izvēlēties piemērotāko radio reklāmas kanālu manam uzņēmumam?

Lai izvēlētos piemērotāko radio kanālu, svarīgi saprast, kam tieši vēlaties reklāmu adresēt — kāds ir jūsu mērķauditorijas vecums, intereses un ikdienas ieradumi.

Mūsu komanda palīdzēs izvērtēt katra kanāla auditoriju un ieteiks, kur visefektīvāk sasniegt jūsu potenciālos klientus. Vajadzības gadījumā iespējama arī reklāmas izvietošana vairākos kanālos vienlaicīgi.

Kāds ir minimālais budžets, lai sāktu reklāmas kampaņu?

FM radio kampaņu sākuma budžets parasti ir no 750 EUR, savukārt online radio kampaņas iespējams uzsākt jau no 200 EUR.

Galējā cena ir atkarīga no izvēlētā kanāla, ētera laika un reklāmas biežuma. Tāpēc katram klientam veidojam individuālu piedāvājumu, kas balstīts uz konkrētiem mērķiem un auditoriju.

Lai saņemtu precīzu cenu piedāvājumu, sazinieties ar kādu no mūsu projektu vadītājiem – mēs palīdzēsim piemeklēt visefektīvāko risinājumu jūsu budžeta ietvaros.

Kādos FM radio kanālos es varu ievietot savu reklāmu sadarbībā ar EHR Mediju Grupu?

Mēs piedāvājam reklāmas iespējas visos mūsu FM Radio kanālos: EHR, EHR+, Radio SuperHits, Radio Latviešu hiti un Retro FM Latvija.

Kā notiek radio reklāmas ieraksts un kurš sagatavo tekstu?

Radio reklāmas ieraksts notiek EHR Mediju grupas audio studijā, kur mēs nodrošinām pilnu pakalpojumu ciklu – no teksta sagatavošanas līdz profesionālam audio ierakstam. Mūsu komanda palīdz izstrādāt reklāmas scenāriju, piedāvā piemērotākos balsu aktierus un ieraksta reklāmu augstā kvalitātē. Mēs rūpējamies, lai katra reklāma būtu pielāgota mērķauditorijai un efektīvi sasniegtu kampaņas mērķus.

Vai EHR Mediju Grupa palīdzēs sagatavot reklāmas tekstu un izvēlēties balss aktierus?

Protams! Mūsu profesionālā producēšanas komanda ieteiks, palīdzēs koriģēt un pielāgot tekstu radio formātam vai izveidos no jauna Jūsu uzņēmuma reklāmas kampaņai piemērotāko tekstu, kā arī iztulkos to, ja nepieciešams. Tāpat - piemeklēsim Jūsu reklāmas kampaņai atbilstošākos balss aktierus. Pieredze rāda – pareizs balss aktieris var būt būtisks faktors reklāmas efektivitātē un pārdošanas rezultātos.

Vai varu izvēlēties konkrētu laiku, kad mana reklāma tiks atskaņota?

Jā, ja rezervēsi kampaņu laicīgi (vismaz 1 mēnesi iepriekš) varēsi izvēlēties sev vēlamās dienas un laikus. Ja kampaņa tiek rezervēta tuvāk ētera datumam, pieejamie laiki var būt ierobežoti atkarībā no noslodzes.

Vai varu mainīt reklāmas saturu kampaņas laikā?

Jā, kampaņas laikā ir iespējams mainīt reklāmas klipa saturu. Ja klipa garums paliek nemainīgs, kampaņas cena netiek mainīta. Ja jaunais klips ir garāks vai īsāks, gala summa tiks pārrēķināta. Lūdzam par plānotajām izmaiņām informēt savlaicīgi, lai varam nodrošināt nepārtrauktu ētera izvietojumu.

Kāda informācija jāiekļauj radio reklāmā, lai tā būtu maksimāli efektīva?

Lai radio reklāma sasniegtu savu mērķi, tajā noteikti jāiekļauj:

  • uzņēmuma vai zīmola nosaukums,
  • skaidrs aicinājums uz darbību (piemēram: apmeklēt mājaslapu, izmantot akciju, pierakstīties),
  • mājaslapas adrese vai fiziskā atrašanās vieta (ja tas ir būtiski konkrētajai kampaņai).

Pārējais saturs atkarīgs no reklāmas mērķa – vai vēlaties palielināt apmeklētību mājaslapā, veicināt zīmola atpazīstamību vai izcelt konkrētu produktu vai akciju. Ieteicams fokusēties uz vienu vai diviem galvenajiem vēstījumiem, nevis mēģināt iekļaut visu. Tas palīdz reklāmai palikt saprotamai un izmērīt tās efektivitāti.

Kādi ir reklāmas izvietošanas termiņi un cik ātri varu sagaidīt savu reklāmu radio ēterā?

Lai nodrošinātu vēlamos ētera laikus, radio reklāmas kampaņu ieteicams rezervēt vismaz 4 nedēļas iepriekš. Tomēr, ja termiņš ir īsāks, droši sazinies – pārbaudīsim, vai iespējams atrast brīvu laiku ēterā. Jārēķinās, ka vēlākā rezervācijā izvēles iespējas var būt ierobežotas.

Ja ēterā ir pieejama vieta, reklāmu iespējams palaist jau nākamajā dienā – ja audio klips ir iesniegts līdz plkst. 14:00 un rēķins ir apmaksāts.

Vai cenas norādītas ar vai bez PVN?

Norādītā summa ir bez PVN. Galējā summa tiks aprēķināta pēc pieteikuma saņemšanas.

Kā tiek aprēķināts radio reklāmu budžets?

Budžets tiek aprēķināts galvenokārt pēc spotu (reklāmas izvietojumu) skaita nedēļā FM ēterā vai pēc izvēlētās summas digitālajos radio kanālos. Jo vairāk spotu, jo lielāka kampaņas intensitāte un sasniedzamība. Piedāvājumu pielāgojam katrai kampaņai individuāli.

Kāda ir atšķirība starp Digi Spot un Preroll formātu?

Digi Spot ir reklāma, kas tiek atskaņota kā daļa no regulārās radio plūsmas, savukārt Preroll ir reklāma, kas tiek atskaņota pirms audio straumes sākuma.

Vai varu izvēlēties vairāk nekā vienu formātu vienā kampaņā?

Jā, mēs varam sagatavot kampaņas, kas kombinē FM, Digi Spot un Preroll formātus. Sazinieties ar mums, lai saņemtu pielāgotu piedāvājumu.

Ko nozīmē producēšanas izmaksas?

Producēšanas izmaksas ir maksa par reklāmas materiāla izveidi vai adaptāciju, lai to varētu atskaņot radio. Tā var ietvert teksta rakstīšanu, ierunāšanu, audio montāžu un skaņas efektu pievienošanu. Ja Jums jau ir gatavs atbilstošs materiāls, šī maksa var nebūt nepieciešama.

Vai reklāmas kampaņas laikā var mainīt budžetu vai spotu skaitu?

Jā, taču jebkādas izmaiņas jāapstiprina ar mūsu komandu vismaz dažas dienas iepriekš, lai nodrošinātu plūstošu izmaiņu ieviešanu.

Ko nozīmē “Kampaņa ir optimāla”?

Tas nozīmē, ka izvēlētais spotu skaits nodrošina labu reklāmas atkārtojuma biežumu un sasniedzamību nedēļas laikā. Audio reklāmas ar augstu frekvenci ir efektīvākas.

Cik ilgs ir viens reklāmas spots?

Standarta garums ir 30 sekundes, taču iespējami arī īsāki formāti – piemēram, 15 vai 20 sekunžu reklāmas. Spotu garums tiek pielāgots kampaņas vajadzībām, taču netiek veidoti ne garāki par 30 sekundēm.

Vai norādītā summa kalkulatorā ir konkrēts piedāvājums?

Nē, redzamā cena ir aptuvens aprēķins informatīviem nolūkiem. Konkrēts piedāvājums tiek sagatavots pēc pieteikuma aizpildīšanas, ņemot vērā izvēlēto FM staciju, spotu skaitu, reklāmas garumu, izskanēšanas laikus un ētera pieejamību.

Kādi ir norēķinu nosacījumi?

Norēķini par reklāmas pakalpojumiem tiek veikti, pamatojoties uz izrakstīto rēķinu. Maksājuma termiņš un citi nosacījumi tiks saskaņoti individuāli, ņemot vērā kampaņas specifiku.

Cits Jautājums?

Sazinies ar mūsu komandu.

Kontakti