Mūsu veiktie projekti un to rezultāti
Šeit atradīsi visus mūsu projektus – no digitālām kampaņām līdz personalizētiem audio risinājumiem. Reāli piemēri, kā zīmoli ir skanējuši, uzrunājuši un sasnieguši savu auditoriju kopā ar EHR Mediju Grupu.
Visi Projekti
Piemēri no reālām kampaņām, kas ir nesušas rezultātus.

Playtech Live Latvia uzrunā jaunos darbiniekus ar AnnyMinai vlogu
Playtech uzrunāja krievvalodīgo auditoriju ar influenceres AnnyMinai video, sasniedzot vairāk nekā 65 000 skatījumu sociālajos tīklos.

IKEA aktivizē svētku kampaņu ar radošu video sēriju
Radoša video sērija ar dekorēšanas dueli, kas izcēla IKEA Ziemassvētku kolekciju un sasniedza vairāk nekā 120 000 skatījumu.
.avif)
SuperHits CashOut piesaista tūkstošiem apmeklētāju Akropolē
Akropole Rīga un SuperHits Radio radīja ziemas notikumu “Ice Ice Party”, kas ar mērķētu kampaņu sasniedza vairāk nekā 385 000 impresiju.
%20(1).avif)
e-Mēness aptieka.lv: Veiksmīga Preroll Audio Kampaņa
Ātra, precīzi mērķēta audio kampaņa ar ekskluzīvu piedāvājumu un izmērāmu pārdošanas rezultātu.

Hesburger stiprina zīmola tēlu ar TikTok Hits mūzikas kanālu
Hesburger stiprināja zīmolu jauniešu auditorijā ar EHR TikTok Hits Online Radio, sasniedzot vairāk nekā 22 miljonus impresiju FM ēterā un 70 000 klausītāju tiešsaistē.

Mēness Aptieka pārliecinoši uzrunā skaistumkopšanas auditoriju ar mērķētu video kampaņu
Vlogs ar mērķtiecīgu stāstījumu, kas palielināja uztura bagātinātāju atpazīstamību un sasniedza vairāk nekā 90 000 skatījumu.
.avif)
Gada Hits 2024 kopā ar Lido & Moller Auto
Gada Hits 2024 kampaņa ar aktīvu klausītāju iesaisti un vairāk nekā 1,5 miljoniem impresiju nostiprināja EHR kā vadošo vietējās mūzikas platformu.

Hesburger: Vlogu sērija, kas piesaistīja jaunus darbiniekus vasaras sezonai
Trīsdaļīga, atraktīva vlogu sērija, kas piesaistīja jaunos darbiniekus un nodrošināja vairāk nekā 260 000 impresiju vasaras kampaņā.
.avif)
Stockmann Christmas Superhits – zīmola klātbūtne svētku skaņās
Personalizēts Online Radio kanāls un FM klātbūtne, kas nostiprināja Stockmann zīmola redzamību svētku sezonā.

Džiugas un Retro FM apvieno tradīcijas ar stāstiem: Vakars ar Zvaigzni
Džiugas uzrunāja 50+ auditoriju ar interviju sēriju Retro FM ēterā, sasniedzot vairāk nekā 640 000 impresiju.












Reklamējies tur, kur ir Tava auditorija!
FM radio reklāma, digitālās platformas, sociālie tīkli – izvēlies sev piemērotāko reklāmas risinājumu.