Klients
Emteko SIA
Kampaņas Termiņš
3 nedēļas
Kanāli
FM Radio, Online Radio
Industrija
Farmācija un kosmētika

Emteko SIA
3 nedēļas
FM Radio, Online Radio
Farmācija un kosmētika
Klients Emteko, farmācijas produktu un kosmētikas līdzekļu izplatītājs, pievienojās veselības kampaņai, lai aktualizētu savu produktu “inhalāciju šķīdums” un izglītotu sabiedrību par tā pareizu lietošanu.
Galvenais mērķis bija apvienot sabiedrības izglītošanu ar produkta popularizēšanu, sasniedzot auditoriju brīdī, kad veselības tēma ir īpaši aktuāla.
Klients izvēlējās radio ētera projektu, jo tas ļauj tieši uzrunāt plašu auditoriju visā Latvijā un veidot uzticamu, izglītojošu komunikāciju.Rudens periods ir stratēģiski nozīmīgs brīdis veselības tēmu aktualizēšanai, cilvēki vairāk meklē informāciju par to, kā stiprināt imunitāti un izvairīties no saslimšanām. Radio formāts deva iespēju uzrunāt klausītājus dabiskā, cilvēciskā un uzticamā veidā, nevis tikai reklāmas formātā.
Kampaņa ilga 3 nedēļas septembrī un izskanēja visās EHR grupas radiostacijās (EHR, SuperHits, Latviešu Hiti, Retro un EHR+).Formāts veidots, “Vai zināji, ka...” tipa rubrika ar interesantiem un noderīgiem faktiem par inhalāciju nozīmi un pareizu lietošanu.Katram izglītojošajam 20 sekunžu padomam sekoja 20 sekunžu komercklips, kurā klients informēja par savu produktu un tā pieejamību.
Klients bija apmierināts ar rezultātiem un īpaši novērtēja izglītojošo formātu, kas palīdzēja radīt uzticamības sajūtu un stiprināja zīmola tēlu kā kompetentam veselības jomas partnerim.
Radio kampaņa pierādīja, ka izglītojošs saturs un komerciāls vēstījums var efektīvi papildināt viens otru. Emteko ieguva gan plašu auditoriju, gan pozitīvu zīmola asociāciju ar rūpēm par cilvēku veselību.
Šādas kampaņas apliecina, ka radio joprojām ir viens no uzticamākajiem un emocionāli efektīvākajiem medijiem, īpaši veselības un sabiedrības izglītošanas komunikācijā





.avif)





.avif)
FM radio reklāma, digitālās platformas, sociālie tīkli – izvēlies sev piemērotāko reklāmas risinājumu.