Kampaņas Izmaksu Kalkulators

Pāris klikšķi, un redzēsi aptuvenās izmaksas Tavai reklāmai radio vai digitālajos kanālos.

Reklāmas Spoti Dienā
Cik reizes reklāma tiks atskaņota ēterā dienā.
30
 0
50
XX Reklāmas nedēļā
Kampaņa ir optimāla!
Sasniegtie Kontakti
Sasniegtie Kontakti nedēļā
0
 0
10
Kampaņas reach
Vidējais klausītāju skaits nedēļā
0
 0
10
 0
10
Kampaņas Budžets
izvēlētais budžets attiecas uz vienu mēnesi
30
Kampaņa ir optimāla!
 0
50
Kampaņas reach
Vidējais klausītāju skaits nedēļā
0
 0
10
CPM
Cena par 1000 sasniegtiem cilvēkiem
0
 0
10
Aptuvenais ieguldījums:

1300 EUR

Summas norādītas bez PVN un producēšanas izmaksām
*Norādītās izmaksas ir aptuvenas. Precīzas kampaņas izmaksas tiks aprēķinātas pēc pieteikuma aizpildīšanas.
Sāc Savu Reklāmas Kampaņu!
Saņem piedāvājumu dažu minūšu laikā
Apskati Mūsu Projektus
Uzzini Vairāk par procesu
Sazinies ar mūsu komandu
Klausies EHR.FM

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Biežāk uzdotie jautājumi par reklāmu izmaksām

Uzzini, kas ietekmē izmaksas, kā tiek rēķināta cena un kas ir iekļauts.

Kādi ir norēķinu nosacījumi?

Norēķini par reklāmas pakalpojumiem tiek veikti, pamatojoties uz izrakstīto rēķinu. Maksājuma termiņš un citi nosacījumi tiks saskaņoti individuāli, ņemot vērā kampaņas specifiku.

Vai norādītā summa kalkulatorā ir konkrēts piedāvājums?

Nē, redzamā cena ir aptuvens aprēķins informatīviem nolūkiem. Konkrēts piedāvājums tiek sagatavots pēc pieteikuma aizpildīšanas, ņemot vērā izvēlēto FM staciju, spotu skaitu, reklāmas garumu, izskanēšanas laikus un ētera pieejamību.

Cik ilgs ir viens reklāmas spots?

Standarta garums ir 30 sekundes, taču iespējami arī īsāki formāti – piemēram, 15 vai 20 sekunžu reklāmas. Spotu garums tiek pielāgots kampaņas vajadzībām, taču netiek veidoti ne garāki par 30 sekundēm.

Ko nozīmē “Kampaņa ir optimāla”?

Tas nozīmē, ka izvēlētais spotu skaits nodrošina labu reklāmas atkārtojuma biežumu un sasniedzamību nedēļas laikā. Audio reklāmas ar augstu frekvenci ir efektīvākas.

Vai reklāmas kampaņas laikā var mainīt budžetu vai spotu skaitu?

Jā, taču jebkādas izmaiņas jāapstiprina ar mūsu komandu vismaz dažas dienas pirms kampaņas starta, lai nodrošinātu plūstošu izmaiņu ieviešanu.

Ko nozīmē producēšanas izmaksas?

Producēšanas izmaksas ir maksa par reklāmas materiāla izveidi vai adaptāciju, lai to varētu atskaņot radio. Tā var ietvert teksta rakstīšanu, ierunāšanu, audio montāžu un skaņas efektu pievienošanu. Ja Jums jau ir gatavs atbilstošs materiāls, šī maksa var nebūt nepieciešama.

Vai varu izvēlēties vairāk nekā vienu formātu vienā kampaņā?

Jā, mēs varam sagatavot kampaņas, kas kombinē FM, Digi Spot un Preroll formātus. Sazinieties ar mums, lai saņemtu pielāgotu piedāvājumu.

Kāda ir atšķirība starp Digi Spot un Preroll formātu?

Digi Spot ir reklāma, kas tiek atskaņota kā daļa no regulārās radio plūsmas, savukārt Preroll ir reklāma, kas tiek atskaņota pirms audio straumes sākuma.

Kā tiek aprēķināts radio reklāmu budžets?

Budžets tiek aprēķināts galvenokārt pēc spotu (reklāmas izvietojumu) skaita nedēļā FM ēterā vai pēc izvēlētās summas digitālajos radio kanālos. Jo vairāk spotu, jo lielāka kampaņas intensitāte un sasniedzamība. Piedāvājumu pielāgojam katrai kampaņai individuāli.

Vai cenas norādītas ar vai bez PVN?

Norādītā summa ir bez PVN. Galējā summa tiks aprēķināta pēc pieteikuma saņemšanas.

Cits Jautājums?

Sazinies ar mūsu komandu.

Kontakti