Klients
Džiugas
Kampaņas Termiņš
07. - 30.05.2024.
Kanāli
Soctīkli (Tiktok, Instagram, Facebook)
Industrija
Pārtika
Džiugas
07. - 30.05.2024.
Soctīkli (Tiktok, Instagram, Facebook)
Pārtika
Klients Džiugas vēlējās stiprināt zīmola atpazīstamību un veidot emocionālu saikni ar 50+ vecuma auditoriju, kas augstu vērtē tradīcijas, kvalitāti un nostalģiskas vērtības. Tā kā šī auditorija ir uzticīga un pieķērusies zināmiem zīmoliem un pieredzēm, Džiugas meklēja iespējas saistīt savu zīmolu ar Latvijā atpazīstamām personībām, iemīļotu mūziku un kultūras elementiem, kas rezonē ar auditorijas ikdienu un atmiņām.
Kampaņas mērķis bija uzrunāt nobriedušu, krievu valodā runājošu auditoriju, veidojot ciešāku zīmola Džiugas atpazīstamību un klātbūtni viņu ikdienā. Izmantojot kultūras ziņā nozīmīgu saturu un auditorijai pazīstamas personības, kampaņa tiecās pozicionēt Džiugas kā neatņemamu daļu no kvalitatīva, ar tradīcijām bagāta dzīvesveida.
Retro FM piedāvātais risinājums ietvēra īpaši klientu velmēm un vajadzībām atbilstošu formātu – šovu “Vakars ar Zvaigzni” – tiešraides interviju sērijas ar Latvijā labi zināmiem mūziķiem, tostarp Raimondu Paulu, Mariju Naumovu, Viktoru Lapčenoku un Olgu Rajecku. Intervijas tika translētas dzīvajā ēterā, radot autentisku un uzticamu saikni ar 50+ auditoriju. Sarunas tika arī filmētas, un to spilgtākie fragmenti vēlāk publicēti Retro FM sociālo mediju platformās, paplašinot sasniedzamību digitālajā vidē. Produkta klātbūtne tika nodrošināta gan audio formātā – ar komercreklāmu interviju laikā, gan vizuāli – integrējot Džiugas produktu un zīmola logotipu video saturā, tādējādi veidojot nepiespiestu, bet pamanāmu zīmola sasaisti ar kultūrai nozīmīgām personībām.
Kampaņa būtiski pārsniedza izvirzīto mērķi – 200 000 impresiju visās platformās. Kopumā tika sasniegtas 643 000 impresijas, kas apliecina ne tikai augstu auditorijas interesi un iesaisti, bet arī veiksmīgu satura pielāgošanu mērķauditorijas mediju patēriņa paradumiem. Sasniegtie rezultāti skaidri demonstrē zīmola Džiugas klātbūtnes efektivitāti šajā formātā un tā spēju rezonēt ar izvēlēto auditoriju.
FM radio reklāma, digitālās platformas, sociālie tīkli – izvēlies sev piemērotāko reklāmas risinājumu.