Klients
Akropole
Kampaņas Termiņš
Mazumtirdzniecība
Kanāli
Soctīkli (Tiktok, Instagram, Facebook)
Industrija
17.-21.03.2025
Akropole
Mazumtirdzniecība
Soctīkli (Tiktok, Instagram, Facebook)
17.-21.03.2025
Akropole Rīga sadarbībā ar SuperHits Radio plānoja rīkot pasākumu “Ice Ice Party” tirdzniecības centra slidotavā. Lai veicinātu gaidāmā notikuma atpazīstamību un nodrošinātu spēcīgu komunikācijas klātbūtni mediju telpā vēl pirms pasākuma norises, partneri mērķtiecīgi īstenoja plašu informatīvo kampaņu, pozicionējot to kā gaidītu un nozīmīgu ziemas notikumu pilsētas kultūras dzīvē.
Akropole Rīga vēlējās veicināt atpazīstamību un piesaistīt 30+ auditorijas uzmanību. Sadarbībā ar Radio SuperHits tika īstenota mērķtiecīga komunikācija, lai nostiprinātu “Ice Ice Party” kā nozīmīgu un gaidītu ziemas pasākumu, vienlaikus stiprinot emocionālo saikni ar auditoriju. Partnerība nodrošināja spēcīgu klātbūtni mediju telpā vēl pirms notikuma norises, pozicionējot Akropole Rīga kā dinamisku un sabiedriski aktīvu vietu, kas piedāvā aktuālus un izklaidējošus notikumus savai mērķauditorijai.
Klientam piedāvājām risinājumu – īpašu aktivitāti “SuperHits: CashOut”, kas tika realizēts Akropole Rīga telpās. Aktivitāti vada DJ Gustavito, kas dalībniekiem sniedz muzikālu izaicinājumu, kur dalībniekiem, atpazīstot populāros hitus, bija iespēja laimēt naudas balvu. Mēs izstrādājām aktivitātes koncepciju, nodrošinājām atbilstošu komunikāciju un piesaistījām auditoriju gan uz vietas, gan digitālajos kanālos, kā arī radio. Risinājums efektīvi uzrunāja mērķauditoriju, veicinot iesaisti, pozitīvu zīmola uztveri.
Kampaņa ne vien sasniedza, bet arī būtiski pārsniedza izvirzīto mērķi – 150 000 impresiju visās platformās. Kopumā tika sasniegtas 385 000 impresijas, kas apliecina kampaņas augsto efektivitāti, mērķauditorijas precīzu uzrunu un aktivitātes spēju radīt interesi un iesaisti.
FM radio reklāma, digitālās platformas, sociālie tīkli – izvēlies sev piemērotāko reklāmas risinājumu.