Klients
e-Mēnessaptieka.lv
Kampaņas Termiņš
2 nedēļas
Kanāli
Digital
Industrija
Farmācija
e-Mēnessaptieka.lv
2 nedēļas
Digital
Farmācija
Kampaņā eMeness Aptieka izmantoja EHR digitālo audio reklāmas formātu – 10 sekunžu preroll audio reklāmas klipu, kas automātiski atskaņojas, uzsākot straumēšanu kādā no EHR.FM kanāliem (FM Radio vai Online Radio). Šo audio vēstījumu papildināja klikšķināms vizuālais baneris, kas bija redzams atskaņošanas laikā, nodrošinot vienotu un efektīvu reklāmas pieredzi.
eMeness Aptieka mērķis bija strauji veicināt pārdošanu noteiktā laika posmā un paplašināt tiešsaistes aptiekas atpazīstamību. Piedāvājums bija skaidrs: 12% atlaide, izmantojot kodu "RADIO". Galvenais uzdevums – sasniegt potenciālos klientus īstajā brīdī ar nepārprotamu aicinājumu rīkoties.
Izveidots kodolīgs un iedarbīgs 10 sekunžu audio klips ar skaidru vēstījumu – izmantot piedāvāto atlaidi. Vienlaikus lietotājam tika rādīts vizuālais baneris, kas atkārtoja piedāvājumu un novirzīja uz mājaslapu. Preroll reklāma tika izvietota ekskluzīvi kā pirmais satura elements, nodrošinot maksimālu klausītāja uzmanību un efektivitāti.
Kampaņa pārliecinoši parādīja, ka digitālais audio var būt tiešs instruments pārdošanas aktivizēšanā:
Kompakts formāts. Skaidrs piedāvājums. Precīza izvietošana. Preroll kampaņa eMeness Aptiekai nodrošināja izmērāmus rezultātus īsā laikā. Apvienojot audio un vizuālo, zīmols spēja pārliecinoši uzrunāt un iesaistīt klausītājus brīdī, kad uzmanība ir visaugstākā.
FM radio reklāma, digitālās platformas, sociālie tīkli – izvēlies sev piemērotāko reklāmas risinājumu.