Klients
Hesburger
Kampaņas Termiņš
2024
Kanāli
Online Radio, Pašreklāmas FM ēterā, Soctīkli
Industrija
Ēdināšana
Hesburger
2024
Online Radio, Pašreklāmas FM ēterā, Soctīkli
Ēdināšana
Hesburger izmantoja EHR strīmu brendošanas pakalpojumu, nobrandojot TikTok Hits Online Radio kanālu visā kampaņas periodā. Kanāla mūzika sekoja līdzi aktuālajiem TikTok trendiem, nodrošinot atbilstību jauniešu interesēm un kultūrai. Visā kampaņas laikā šajā kanālā skanēja tikai Hesburger reklāmas, garantējot ekskluzīvu zīmola klātbūtni.
Hesburger mērķis bija stiprināt savu tēlu kā dinamisku un jauniešiem aktuālu zīmolu, piesaistot 18–30 gadus veco auditoriju un nostiprinot saikni ar potenciālajiem klientiem un darbiniekiem.
Hesburger pilnībā brandoja TikTok Hits Online Radio straumi, nodrošinot, ka visa klausītāju pieredze tika papildināta tikai ar Hesburger reklāmām. Mūzika, kas tika atlasīta kanālā, sekoja TikTok populārākajām tendencēm, radot autentisku un jauniešiem saprotamu vidi. Lai vēl vairāk palielinātu kanāla redzamību, FM ēterā tika realizēta apjomīga FM radio pašreklāmas kampaņa.
Kampaņa pārsniedza sākotnējos sasniedzamības mērķus, stiprinot Hesburger klātbūtni kā aktuālu un progresīvu zīmolu jauniešu vidē.
Ekskluzīva klātbūtne tematiskā Online Radio straumē un aktuālas mūzikas atlase ļāva Hesburger veiksmīgi piesaistīt un noturēt jauno auditoriju, vienlaikus nodrošinot zīmola redzamību visā kampaņas laikā.
FM radio reklāma, digitālās platformas, sociālie tīkli – izvēlies sev piemērotāko reklāmas risinājumu.