Klients
Moller Auto, Lido
Kampaņas Termiņš
2024
Kanāli
Soctīkli (Tiktok, Instagram, Facebook)
Industrija
Mazumtirdzniecība
Moller Auto, Lido
2024
Soctīkli (Tiktok, Instagram, Facebook)
Mazumtirdzniecība
“EHR Latviešu Hiti” rīkotais “Gada Hits” ir ikgadējs notikums, kas izceļ populārākās latviešu dziesmas un māksliniekus, jeb citiem vārdiem sakot – personas, kas tekošajā gadā radījušas īstu hitu – GADA HITU! Šis pasākums ne tikai atspoguļo klausītāju gaumi, bet arī veicina vietējo mūziķu atpazīstamību.
Mūsu mērķis bija veicināt latviešu oriģinālmūzikas atpazīstamību un stiprināt vietējo mākslinieku saikni ar klausītājiem, iesaistot auditoriju aktīvā balsošanas procesā un dodot iespēju pašiem noteikt “GADA HITU”. Ar gada populārākās dziesmas apbalvošanu un plašu mediju klātbūtni, kampaņa tiecās nostiprināt EHR Latviešu Hiti kā uzticamu vietējās mūzikas platformu un kultūras balss pastiprinātāju. Vienlaikus mēs radījām iespēju sponsoriem autentiski sasaisīt savu zīmolu ar Latvijā iecienītākajiem mūziķiem, aktuālākajām dziesmām un ar mērķtiecīgu komunikāciju sasniegt plašu un iesaistītu auditoriju.
Lai padarītu “Gada Hits 2024” par notikumu, kurā auditorija jūtas iesaistīta un līdzatbildīga par rezultātu, mēs izstrādājām multiplatformu kampaņu, kurā balsošana kļuva par centrālo aktivitāti. Klausītāji tika aicināti piedalīties balsojumā gan radio ēterā, gan digitālajās platformās, radot piederības sajūtu un interesi par pašmāju mūziku.
Kampaņas radošais risinājums balstījās uz personības spēku un autentiskumu – mēs veidojām interviju video ar populāriem māksliniekiem (Elizabete Gaile, Citi Zēni, Instrumenti, MUUD, Patrisha u.c.), ļaujot auditorijai ieskatīties viņu radošajā pasaulē. Šie video tika publicēti EHR Latviešu Hiti sociālajos tīklos un YouTube kanālā, paplašinot kampaņas sasniedzamību ārpus tradicionālā radio formāta.
Vizuālais un komunikācijas uzsvars tika likts uz svinīgu, mūzikai un kopienai piederīgu noskaņu – sākot no grafiskā noformējuma līdz pat uzvarētāja paziņošanai. Visa komunikācija bija vienota, aktuāla un emocionāli uzrunājoša, nostiprinot “Gada Hits” kā zīmolu ar ilgtspēju un vērtību.
Kampaņa būtiski pārsniedza sākotnēji izvirzītos mērķus, apliecinot tās augsto efektivitāti un auditorijas iesaisti. Sponsorēšanas partneriem tika solītas 300 000 impresijas sociālajos tīklos un 110 000 sasniedzamības radio platformās.
Faktiski kampaņa sasniedza iespaidīgus rezultātus:
Šie rādītāji apliecina, ka “Gada Hits 2024” izdevās ne tikai aktivizēt klausītāju iesaisti un popularizēt latviešu mūziku, bet arī sniedza sponsoriem nozīmīgu atdevi un plašu zīmola redzamību dažādās mērķauditorijās.
FM radio reklāma, digitālās platformas, sociālie tīkli – izvēlies sev piemērotāko reklāmas risinājumu.