Klients
Verte Auto
Kampaņas Termiņš
4 nedēļas
Kanāli
FM Radio, Online Radio
Industrija
Autocentrs

Verte Auto
4 nedēļas
FM Radio, Online Radio
Autocentrs
“Drošības minūte”, ar izglītojošu rubriku sēriju, kurā klausītāji saņem noderīgus padomus par drošu pārvietošanos uz ceļa. Rubrikās tiek runāts par pareizu riepu izvēli, redzamības nozīmi tumsā, auto tehnisko pārbaudi un gatavošanos ziemas sezonai, ar tēmām, kas ir aktuālas ikvienam autovadītājam.
Klients Verte Auto, piedalījās projektā, lai atgādinātu autovadītājiem, ka drošība uz ceļa sākas ar drošu un sakoptu auto, aktualizējot tēmu par regulāru auto apkopi un drošības pārbaudēm, vienlaikus informējot par saviem pakalpojumiem. Verte Auto šajā kamapaņā piedalās jau atkārtoti, apliecinot uzticību gan formātam, gan sasniegtajai auditorijai.
4 nedēļu kampaņa oktobrī EHR grupas radiostacijās (EHR, SuperHits, Latviešu Hiti).
Rubrikas formāts, 45 sekunžu izglītojošs saturs ar padomiem un faktiem par drošību uz ceļa, pēc kā seko 15 sekunžu klienta komercklips, kur Verte Auto informēja par saviem pakalpojumiem un īpašajiem piedāvājumiem.
Klients ir apmierināts ar kampaņas norisi un izpildi, īpaši novērtējot rubrikas izglītojošo formātu un aktualitāti rudens sezonā.Atkārtotā dalība projektā apliecina, ka radio ēters ir efektīvs kanāls gan zīmola atpazīstamības, gan uzticības veidošanai.
“Drošības minūte” katru gadu pierāda, ka radio joprojām ir viens no iedarbīgākajiem veidiem, kā uzrunāt autovadītājus ar praktisku un sabiedriski nozīmīgu saturu.
Apvienojot izglītojošu formātu ar konkrētu komerciālu vēstījumu, kampaņa veicin atbildīgāku domāšanu par drošību un nostiprināja Verte Auto tēlu kā rūpīgu un uzticamu ceļa sabiedroto.





.avif)





.avif)
FM radio reklāma, digitālās platformas, sociālie tīkli – izvēlies sev piemērotāko reklāmas risinājumu.