Klients
Hesburger
Kampaņas Termiņš
2 nedēļas
Kanāli
Soctīkli (Tiktok, Instagram, Facebook)
Industrija
Ēdināšana
Hesburger
2 nedēļas
Soctīkli (Tiktok, Instagram, Facebook)
Ēdināšana
Vasaras sezonai tuvojoties, Hesburger nolēma uzsākt darbinieku piesaistes kampaņu.
Hesburger mērķis bija sasniegt 18–35 gadus veco mērķauditoriju, informējot par pieejamajām darba iespējām restorānos un veicinot jaunu darbinieku piesaisti, lai nodrošinātu nepieciešamo darbaspēku vasaras sezonā.
Klientam piedāvājām risinājumu – trīs video vlogu sēriju, kurai izstrādājām scenāriju aizraujošiem un savstarpēji saistītiem sižetiem. Šie video tika publicēti mūsu sociālo tīklu kanālos, kolaborējot ar Hesburger zīmolu. Mēs nodrošinām kampaņas rezultātus, sniedzot klientam pārliecību, ka saturs efektīvi sasniegs mērķauditoriju un palīdzēs sasniegt izvirzītos mērķus
Kampaņa ne vien sasniedza, bet arī ievērojami pārsniedza izvirzīto mērķi – 150 000 impresiju visās platformās. Kopumā tika sasniegtas 261 385 impresijas, apliecinot kampaņas augsto efektivitāti.
FM radio reklāma, digitālās platformas, sociālie tīkli – izvēlies sev piemērotāko reklāmas risinājumu.