Klients
IKEA
Kampaņas Termiņš
1 nedēļa
Kanāli
Soctīkli (Tiktok, Instagram, Facebook)
Industrija
Mazumtirzniecība
IKEA
1 nedēļa
Soctīkli (Tiktok, Instagram, Facebook)
Mazumtirzniecība
IKEA vēlējās prezentēt savu ziemassvētku dekoru kolekciju, vienlaikus aktivizējot esošo kampaņu, kas uzsvēra iespēju iegādāties plašu produktu klāstu tikai par 50 eiro.
IKEA mērķis bija sasniegt plašu mērķauditoriju, īpaši ģimenes un mājokļu īpašniekus, informējot par ziemassvētku dekoru kolekciju un veicinot patērētāju vēlmi iegādāties daudzveidīgus dekorus par pieejamu cenu, vienlaikus stiprinot zīmola tēlu kā vietu, kur iespējams iegādāties stilīgus un pieejamus produktus visiem mājokļa vajadzībām.
Klientam piedāvājām risinājumu – divu video sēriju jeb dueli, kur Lāsma un Sintija katra izdekorēja kādu telpu savās mājās, izmantojot IKEA Ziemassvētku dekoru kolekciju. Katrā video meitenes aicināja auditoriju novērtēt, kurai izdevās labāk izdekorēt telpu, tādējādi parādot produktu dažādību un to pielietojamību dažādos interjeros. Šie video tika publicēti mūsu sociālo tīklu kanālos, veicinot aktīvu skatītāju iesaisti un radot interesi par IKEA piedāvātajiem dekoru risinājumiem. Mēs nodrošinājām kampaņas rezultātus, lai klientam sniegtu pārliecību, ka saturs efektīvi sasniegs mērķauditoriju un palīdzēs sasniegt izvirzītos mērķus.
Kampaņa ne tikai sasniedza, bet arī ievērojami pārsniedza izvirzīto mērķi – 100 000 impresiju. Kopumā tika sasniegtas 120 000 impresijas, apliecinot kampaņas augsto efektivitāti un spēju veiksmīgi piesaistīt plašu auditoriju visās platformās.
FM radio reklāma, digitālās platformas, sociālie tīkli – izvēlies sev piemērotāko reklāmas risinājumu.