Klients
Mēness Aptieka
Kampaņas Termiņš
1 nedēļa
Kanāli
Soctīkli (Tiktok, Instagram, Facebook)
Industrija
Farmācija
Mēness Aptieka
1 nedēļa
Soctīkli (Tiktok, Instagram, Facebook)
Farmācija
Mēness aptiekas mērķis bija veicināt Rīgas Farmaceitiskās fabrikas ražoto uztura bagātinātāju atpazīstamību skaistumkopšanai, vienlaikus izceļot mēneša īpašo piedāvājumu – atlaidi šiem produktiem.
Kampaņas mērķis ir palielināt Rīgas Farmaceitiskās fabrikas uztura bagātinātāju atpazīstamību un veicināt to pārdošanu, uzrunājot skaistumkopšanā ieinteresētu auditoriju, kā arī aktivizēt pirkumus, izceļot mēneša īpašo piedāvājumu – atlaidi izvēlētajam produktam.
Klientam piedāvājām risinājumu – vienu video vlogu, kuram izstrādājām scenāriju ar saistošu un mērķauditorijai aktuālu sižetu. Video tika publicēts mūsu sociālo tīklu kanālos sadarbībā ar Mēness aptieku, izceļot Rīgas Farmaceitiskās fabrikas uztura bagātinātājus. Mēs nodrošinām kampaņas rezultātus, sniedzot klientam pārliecību, ka saturs efektīvi sasniegs mērķauditoriju, veicinot gan produkta atpazīstamību, gan pārdošanu.
Kampaņa ne vien sasniedza, bet arī būtiski pārsniedza izvirzīto mērķi – 50 000 impresiju visās platformās. Kopumā tika sasniegtas 90 200 impresijas, kas apliecina kampaņas augsto efektivitāti un auditorijas iesaisti.
FM radio reklāma, digitālās platformas, sociālie tīkli – izvēlies sev piemērotāko reklāmas risinājumu.