Klients
Playtech Live Latvia
Kampaņas Termiņš
03.2025.
Kanāli
Soctīkli (Tiktok, Instagram, Facebook)
Industrija
Tiešsaistes spēles
Playtech Live Latvia
03.2025.
Soctīkli (Tiktok, Instagram, Facebook)
Tiešsaistes spēles
“Playtech Live Latvia” vēlējās piesaistīt krievvalodīgus darbiniekus sava uzņēmuma komandai.
Klienta mērķis bija sasniegt mērķauditoriju 18–35 gadi, kuri saprot krievu valodu, informējot to par darba iespējām “Playtech Live Latvia” un veicinot jaunu darbinieku piesaisti, lai nodrošinātu sev nepieciešamo darbaspēku.
Klientam piedāvājām risinājumu – video vlogu EHR+ sociālo tīklu platformās, kuru producē populārā influencere AnnyMinai. Izstrādājām scenāriju ar saistošu un mērķauditorijai aktuālu sižetu un publicējām to EHR+ kanālos sadarbībā ar “Playtech Live Latvia”, izceļot bonusus un priekšrocības, ko sniedz spēļu prezentētāja darbs.
Kampaņa ne vien sasniedza, bet arī pārsniedza izvirzīto mērķi – 60 000 impresiju visās platformās. Kopumā tika sasniegtas 65 890 impresijas, kas apliecina kampaņas efektivitāti un auditorijas iesaisti.
FM radio reklāma, digitālās platformas, sociālie tīkli – izvēlies sev piemērotāko reklāmas risinājumu.